هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مشرفة زعلانة وقرفانة من نفسها

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MiSsYaaY
قلم الماسي
MiSsYaaY

المزاج : رآآآيقـــــــهـ :)
sms : × دنيــــآآك دنيآآي .. هو حد يسوآآآك ×

مشرفة زعلانة وقرفانة من نفسها Empty
مُساهمةموضوع: مشرفة زعلانة وقرفانة من نفسها   مشرفة زعلانة وقرفانة من نفسها Icon_minitime1الثلاثاء سبتمبر 09, 2008 10:28 pm

مشرفة زعلانة وقرفانة من نفسها H6535f2i6j

مذكرات مشرفة زعلانة وقرفانة من نفسها وكل هموم الدنيا على راسها..

شوفوا ايها الاعضاء الكرام خلاص زهقتونا في عشتنا انتبهوا وصححوا الساعة الان 07.05 مساء وهتجننوني خليتوا شعري يقع من كثر ما شديت فيه شوفوا من اليوم وصاعد ومن الساعة دي مفيش زفت مواضيع محدش عاد يكتب مواضيع هنا .. تبون تكتبون حاجة اكتبوها على خارج المنتدى .. اكتبوها في جدران بيتكم اعملوا شخابيط هناك في بيتكم مافيش مشاغبة بين الاعضاء دا الى ناقص كمان ..

والى يدخل باسم بنت اعلقه في الشجرة واخليه مايذوق الاكل ولا الشرب مافيش يمه ارحميني.

اما انا مسكت الاشراف هنا ليه ولو حد ناوي يكتب مواضيع يكتب موضوعين بكتير اوي وليه موضوعين خليها موضوع واحد كفاية وليه تكتبوا اصلا متكتبوش اعملو اللي قلتلكم عليه واكتبوا في بيوتكم مش ناقصين والنبي شوشرة..

والى يكتب الموضوع مش في مكانوا ربنا هذا عليه عقوبة اخرى ياناس اعيوني احولت بكثرة المواضيع خلوا في قلوبكم رحمة كل المشرفين والمشرفات عملين نظارات وعمليات جراحية
كل شوية موضوع مخالف ومتكرر وبلاوي زرقه هصرف عليكوا من جيبي كمان كل يوم تصحيح قرفتوني فيعيشتي حرام عليكم حتى الاكل لا اكل في الوقت دائما معلقة في المنتدى هذي مش عيشة كان يوم مليان رعد وبرق وزعابيب يوم ما مسكت الاشراف حتى خطيبي سابني على الزفت الاشراف خلاص افرحوا ورحوا شوفوا لي خطيب ثاني يكون مشرف علشان نشرف ونعمل البيت في المنتدى سيبوني فحالي في ناس بتبص ساعات على الموضوع ومش فاهمة ولا حاجة خلاص مش عاجبك الموضوع اخرج طب اعمل حسابك بقي ان مواضيعك كلها مخالفة هاه ومنتش معتبها تاني يا أنا يا أنت في المنتدى ..

مش عارفين انى انا المشرفة تعبتوني الله يتعبكم ولكن في علمكم اللي هيعترض لا اتركه حتى اعور له العينين الاثنين والى ما عجب العجب خلاص مافي كلام يتكلم ليه وكمان مفيش ردود علي اي مواضيع انطحوا رؤوسكم مع الحائط اللي عايز يرد يدفع 10 دنانير في الخزنة في الخارج وبعدين يردها هو النظام وقائمة الاسعار هتنزل قريب وشوفوا اما اقولكم توقيعات بلاش متوقعوا خلاص مش عايزين يعني تخش هنا بأدبك ومتتكلمش تعمل يدك على فمك ولو نكتة عجبتك متضحكش تضحك ليه اساسا مش عايزة اسمع صوتك دا ..

خلينا نهزر بقى ولا ايه وبعدين وانت تقرأ الموضوع ده تربع ايدك وتنزل ايدك من عالى وشوف عدل ماتشوف يمين ولا يسار ولا رفعت الحاجب انا عرفتكم ماتجوا الى بالعين الحمراء انا كده مشرفة عرفين ايه هي المشرفة انا حذرت وبلغت والى مايبغى هذه التعليمات يرفع يده علشان احسبكم
وربنا يسترها معاكم على العموم شوفوا الموضوع ..

منقوووووووووووووول

مشرفة زعلانة وقرفانة من نفسها Iz53tzujb8
غـرور الطاؤوس
المديره
غـرور الطاؤوس

مُساهمةموضوع: رد: مشرفة زعلانة وقرفانة من نفسها   مشرفة زعلانة وقرفانة من نفسها Icon_minitime1الجمعة سبتمبر 12, 2008 5:44 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههه

ابدااااااااااااااااااع

الله يستر منك خخخخخخخخخخخ

دمتي لنا بخير
https://grooral-taws.yoo7.com
MiSsYaaY
قلم الماسي
MiSsYaaY

المزاج : رآآآيقـــــــهـ :)
sms : × دنيــــآآك دنيآآي .. هو حد يسوآآآك ×

مُساهمةموضوع: رد: مشرفة زعلانة وقرفانة من نفسها   مشرفة زعلانة وقرفانة من نفسها Icon_minitime1الجمعة أكتوبر 17, 2008 10:02 am

لا وشــــــــــــــــــــــــــــ دعوووووه غروووووور قلبي...

إنتوا غيــــــــــــــــــــــــــــــــر..

فديــــــــــــــتكم...

مشرفة زعلانة وقرفانة من نفسها
صفحة 1 من اصل 1